Mano Negra haló

2010.04.07. 12:10

Ezt a két számot egymás után közvetlenül hallgattam meg egyik nap mp3-ról és behallucináltam, hogy egy szám - csak van egy zseniális váltás benne... Sokként ért a felismerés, hogy ez valójában két különböző darab. Pedig egy elméletet is felépítettem, hogy a srácok trükköztek, mert két különálló darabként adják el és tüntetik fel a lemezen, és majd az igazán vájtfülűek (aminek magamat is hittem) jönnek csak rá, hogy valójában nem is különálló művek. Bár én még mindig hiszek abban, hogy az elméletem nem alaptalan.

Ki lehet próbálni, hátha valaki érzi majd amit én akkor.

  

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://thejatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr301898682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása