Kedves szomszéd! Nem hívom meg a bulimra!

Néhány hete egy fickó költözött a szembelévő lakásba. Keveset tudok róla azon kívűl, hogy nádbútorai vannak, mert láttam amikor a költöztetőcég felcipelte. Egyszer összefutottam vele a lépcsőházban, köszönt is, de én nem tudok olyanokkal haverkodni akinek nádbútora van úgyhogy azt találtam ki, hogy mennem kell a teknősömet megetetni vagy valami hasonlót.
A múlt héten a postaládámban találtam egy levelet amit újdonsült szomszédom dobott be és az állt rajta, hogy bulit fog tartani és szóljunk neki ha túl hangos lenne.
A levéllel nem az volt a bajom, hogy bulit tart és engem nem hív meg, hanem az, hogy ilyen színes vibráló hatású lufis hátteret választott neki azt sugallva, hogy a buli színes lesz és vibrálni fog a hangulat, talán még lufik is lesznek és én meg nem mehetek.
Ha én írnék hasonló levelet a szomszédaimnak, hogy buli lesz nálam de senki nem jöhet akkor nem csatolnák hozzá ecstasy tablettás fényképeket, sörös fényképeket vagy fotókat félmeztelen sztriptíztáncosnőkről akik férfiak előtt vonaglanak, így irritálva őket, hogy miből maradnak ki. Az enyém inkább lenne egyszerű, lényegretörő nehogy azt gondolhassák rólam: "Ez egy seggfej".

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Hello! A nevem Matthew és most költöztem be a 3. számú lakásba. Lakásavató bulit tartok a jövő héten 14.-én, ha netán túl hangosak lennénk aznap éjjel, kérlek jelezd. Örülök, hogy találkoztunk, ha valaha is szükséged lenne bármire csak szólj.
Csá, Matthew... mobil:.... e-mail:....

Feladó: David Thorne
Dátum: 2008. December 8. Hétfő 11.04
Címzett: Matthew Smythe
Téma: Házibuli meghívó

Kedves Matthew!
Köszönöm a meghívást a bulira. Első pillantásra azt hittem valami gyerekzsúr lesz, a sok lufi meg a színek miatt, de aztán rájöttem, hogy Te csak a legjobbat próbáltad kihozni abból amid van. A világért sem hagynám ki! Hány órára szeretnéd, hogy ott legyek?
Üdvözlettel: David

Feladó: Matthew Smythe
Dátum: 2008. December 8. Hétfő 15.48
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Házibuli meghívó

Hello David!
Bocs, de a levél csak arra szólt, hogy figyelmeztessen, lehet hogy zajosak leszünk aznap este. A lakásavató igazából csak családi és baráti körben lesz, de ugorj be egy sörre ha van kedved.
Cső, Matthew

Feladó: David Thorne
Dátum: 2008. December 8. Hétfő 17.41
Címzett: Matthew Smythe
Téma: Re: Re: Házibuli meghívó

Köszi Matthew!
Nagyon sokat jelent nekem, hogy a családod és barátaid közé sorolsz engem is. Te és én nem igazán szoktunk nagyokat beszélgetni amikor összefutunk a lépcsőházban, de én ennek véget fogok vetni. Ha legközelebb összefutunk, úgy tervezem, hogy egy nagyon hosszú beszélgetésbe fogok kezdeni veled, és remélem te is annyira várod ezt amennyire én! Szóltam az egyik barátomnak Rossnak, hogy buli lesz nálad és Ő is legalább olyan izgatott mint én! Szeretnéd, hogy hozzunk valamit, vagy lesz minden?
Üdvözlettel: David

Feladó: Matthew Smythe
Dátum: 2008. December 9. Kedd 10.01
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Házibuli meghívó

Hello David!
Mint mondtam a lakásavató igazából csak a családnak és a barátoknak lesz tartva. Amúgy sincsen túl sok hely szóval nem férnek be sokan. Sajnálom haver.
Csá, Matthew

Feladó: David Thorne
Dátum: 2008. December 9. Kedd 14.36
Címzett: Matthew Smythe
Téma: Re: Re: Re: Re: Házibuli meghívó

Kedves Matthew!
Igen megértem a helyhiányt, a lakásaink nem túl nagyok, igaz? Én magam is szeretek futni minden este, de nem merem elhagyni a lakást ezért csak egy helyben futkározom a két kezemmel a testem mellett leszorítva. Megértem a helykorlátokat, túlzottan is. Ha szeretnéd, hogy a bútoraidat a buli idejére nálam tároljuk, szívesen segítek ebben - ha a nádbútoraidat áthordjuk az én vendégszobámba és ülőpárnákat rakunk le nálad, egyszerre lesz rengeteg hely sőt, még meghitt környezetet is teremtünk a bulira. Van egy diszkós tükörgömböm is amit szívesen kölcsönadok.
Szóltam Rossnak, hogy ne hívjon meg senki mást a helyhiány miatt, úgyhogy csak mi ketten megyünk meg egy barátom Simon. Amikor mondtam Simonnak, hogy Ross és én megyünk a buliba iszonyú haragra gerjedt amiért őt nem hívtam meg, tehát nem nagyon volt más választásom, főleg, hogy Simon igen agresszív tud lenni. Néha még azonos szobában sem merek vele tartózkodni. Tehát csak Ross, Simon és én. Simon barátnőjének céges buli lesz aznap este de lehet, hogy utána benéz, ha a kollégái elhozzák kocsival.
Üdvözlettel: David

Feladó: Matthew Smythe
Dátum: 2008. December 9. Kedd 16.19
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Házibuli meghívó

Mi a szar ez? senki más nem jöhet a lakásavatóra csak a családom és a barátaim. nem is ismerem ezeket az embereket! Honnan tudod, hogy nádbútorom van? Te az a fickó vagy a földszint 1-ből?

Feladó: David Thorne
Dátum: 2008. December 9. Kedd 18.12
Címzett: Matthew Smythe
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Házibuli meghívó

Hello Matthew!
Megértem, hogy ez egy exklúzív buli és méltányolom, hogy megbízol az ítélőképességemben, hogy kit vigyek. Én csak úgy gondoltam, hogy nádbútorod van, hiszen nem mindenkinek az van manapság? A nád az egyik legjobb a megújuló természeti források közül a műanyag után és még dekoratív is. Nálam minden nádból van még a televízió is. Olyan Orion forma tudod a Mézga családból, csak persze színes. Tudod amikor Aladár hívja az öreg köbükit a tv-n keresztül. Emlékszel arra? Az szuper sorozat volt véleményem szerint. Én mindig is jobban bírtam Krisztát mint Paulát, hasonlóan a Frédi és Bénihez Irmát sokkal attrktívabbnak találtam Vilmánál, pláne hogy soha nem rajongtam igazán a vörösökért. Tele vannak szeplőkkel a testükön mindenütt, tudtad? Engem főként azok irritálnak ami a hátukon meg a vállukon van.

Na mindegy, Ross hívott tegnap nagyon izgatott a buli miatt, és kérdezte, hogy mibe kell beöltözni? Mondtam, hogy szerintem nem kell beöltözni de aztán elgondolkodtunk és szerintünk ilyen 80-as évek lehetne a téma. Van egy fehér öltönyöm és egy kazettás magnóm én beöltöznék Nik Kershaw-nak. Megvan kazettán az egyik slágere is a "wouldn't it be good?" ami közben folyamatosan szólahtna és gondolom egyetértesz velem abban, hogy ez a szám bizony kiállta az idők próbáját.

Már elkezdtem újratervezni a meghívóidat, hogy dizájnosabbak legyenek és néhány százat ki is nyomtatok ma délután. sajnos ezért mondjuk el kell majd kérnem tőled a pénzt, mert az Epson nyomtatómba igen drága a tinta. Ennek a típusnak a gyártását ugyanis megszüntették egy hónappal azután, hogy megvettem ezért Kínából kell rendelnem a patronokat. Kb. 120 dollár elég lesz rá. Csak dobd be a pénzt a levélszekrényembe ha már nem találkoznánk ma estig.
Üdvözlettel, David

Feladó: Matthew Smythe
Dátum: 2008. December 10. Szerda 11.06
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Házibuli meghívó

Mia faszról beszélsz? Nincsen semmiféle beöltözés téma a bulira, csak a család és barátok jöhetnek. Senki más. CSAK A BARÁTAIM ÉS A CSALÁDOM! Megértetted? Ne nyomtass ki semmit mert nem fizetek semmi olyasmiért amire nincs szükségem és nem kértelek meg rá hogy megcsinálj. Bocs, de nagyon elfoglalt vagyok aznap este nem jó. A földszint 1-ben laksz?

Feladó: David Thorne
Dátum: 2008. December 11. Csütörtök 09.15
Címzett: Matthew Smythe
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Házibuli meghívó

Hello Matthew!
Egyetértek, hogy aznap este nem igazán jó, először én is pislogtam amikor küldted a meghívót, hogy Vasárnap... de ki vagyok én, hogy ebbe beleszóljak. nem, én a 3/B lakásban lakom. A hálószobafalaink összeérnek így amikor alszunk a fejünk csak néhány centire van egymástól. Ha fülemet a falhoz szorítom még hallak is. Abban is egyetértek veled, hogy nem jó ötlet egy témára korlátozni a beöltözést, hagyjuk inkább nyitottan így mindenki annak öltözik be aminek szeretne.

Egyszer beöltöztem egy bulira medvének ami egész jól sült el, mivel nagyon hideg volt és én voltam az egyetlen aki nem fázott. Mivel a te bulid éjjelén nem lesz hideg, úgy döntöttem ninjának öltözöm. Szerintem remek lenne ha Te is ninjának öltöznél és előadnánk valami harcművészeti bemutatót a többi vendégnek. Vannak valódi kardjaim el is hozom őket. Ha kell segítség a ruhát illetően csak szólj! Az enyémet úgy készítettem, hogy a fejem köré tekertem fekete pólókat és felvettem egy fekete kapucnis felsőt, majd lukat vágtam egy pár fekete zoknira a kesztyűknek. Sajnos nincsen fekete nadrágom, úgyhogy majd a buli estéjén feketére festem a lábaimat.
Kicsit nehézkesen lélegzem a ruhában úgyhogy jó lenne ha nyitva hagynád az ablakokat a buli idejére, hogy biztosítsuk a megfelelő légmozgást a lakásban. Sőt! Most jutott eszembe, milyen szuper lenne ha az ablakon át érkeznék a buliba, mint egy igazi ninja? Ezt tuti, hogy meg kell csinálnunk. Már meg is mértem a távolságot az erkélyeink között, szerintem át tudom ugrani. Egyszer átléptem egy patakot ami öt méter széles volt, és majdnem sikerült is.

Valamint említetted a meghívóban, hogyha bármire szükségem lenne szóljak. Az autómat szervízbe kell vinnem a jövő héten, és így hogy már ilyen jó barátok vagyunk gondoltam kölcsönkérem a tiédet egy napra. Utálok buszozni, mert az tele van szegényekkel akiknek nincs autójuk.
Üdvözlettel: David

Feladó: Matthew Smythe
Dátum: 2008. December 11. Csütörtök 15.02
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Házibuli meghívó

Mi a faszról beszélsz??? nem, nem adom kölcsön az autómat és nincsen kibaszott 3/B lakás a házban. Szerintem te az a csávó vagy a földszint 1-ből. Nem jöhetsz a lakásomba az avatóbulira és nem hozol semmilyen barátodat ide. Mi a fasz bajod van neked? Csak a barátaim és a családom van meghívva, mondtam már neked. Csak ital lesz, semmiféle rohadt jelmezbál és csak olyan emberek jönnek akiket ismerek. Én nem akarok durván fogalmazni, de Jézus faszom atyaúristen, ember.

Feladó: David Thorne
Dátum: 2008. December 14. Vasárnap 14.04
Címzett: Matthew Smythe
Téma: Buli

Hello Matthew!
Nem voltam itthon csütörtök óta, ezért nem tudtam megnézni az emailjeimet. Ma repültem vissza haza, épp időben a bulira, és csak gondoltam szólok, hogy már nagyon várjuk. Valószínűleg 11 és éjfél között érünk oda épp amikor kezd majd beindulni. Simon barátnőjének Cathy-nek a céges buliját elhalasztották így el tud jönni Ő is ami így a végére jó hír, sőt úgy tűnik lesz vele néhány barátja is úgyhogy a mikrobusszal jönnek. ja, és szereztem diszkófényeket is!
Üdvözlettel, David

 

 

 

szerintünk: (5/5)
szerintetek: (5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://thejatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr391884507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása