Légyszíves készíts nekem egy logót. Kördiagramokkal. Ingyen.

 

Én kedvelem Simont, olyan ő mint az az iskolai tanár, aki óra után félrehív és egy órán keresztül sorolja személyiséged negatív aspektusait, meg hogy miért nem fogod soha semmire sem vinni az életben, miközben Te bőszen bólogatsz, úgy teszel, mintha figyelnél rá, holott arra gondolsz, hogy milyen jól feszül a farmer Sally Watts-on és azt kívánod bárcsak otthon lennél és a Playstationön nyomnád a Tomb Raidert.
 

Én dolgoztam Simonnal egy darabig egy kisebb ügynökségnél. Azért alkalmazták, hogy új klienseket szerezzen, noha ott volt jónéhány hónapig anélkül, hogy egyet is hozott volna, mígnem kilépett, hogy elkezdje a saját projektjeit. Valószínűleg az új kliensek hiányának tudható be az, hogy elkezdett mérgelődő e-maileket írogatni a többi dolgozónak, hogy "amikor én Hong-Kongban dolgoztam az Olgilvy-nek, mindenki Edhouse úrnak szólított és mondták, hogy milyen remek munkát végzek. Ott a titkárnő nem szólított köcsögnek és nem lógott ki a dagadt seggén feszülő ocsmány tangája a nadrágból amitől a hányinger kerülget." ami sokkal szórakoztatóbb volt, mint olyan munkát végezni amit új kliensek rendeltek meg.

Küldő: Simon Edhouse
Dátum: 2009. November 16. Hétfő 14.19
Címzett: David Thorne
Téma: Logo készítés

Hello David,
Szeretnék beszélni veled, mivel jelenleg egy érdekes új projekten dolgozom és szükségem lenne hozzá egy logora. Lényegében valami olyasmi, mint a P2P hálózat. Kellene valami amit bemutatok a lehetséges klienseknek, szóval össze tudnál dobni valamit pár napon belül? Valamint szükségem lenne egy-két kördiagrammra is amit feltennék egy egyoldalas honlapra. Ha az üzlet beindul akkor az számodra is jó pénzt hozhat.

Simon

Küldő: David Thorne
Dátum: 2009. November 16. Hétfő 15.52
Címzett: Simon Edhouse
Téma: Re: Logo készítés

Kedves Simon,

Figyelmen kívül hagyva azt a tényt, hogy még mindig nem fizetted ki azt a munkámat amit idén nemrég elkészítettem neked, noha számos ígéret volt rá, hogy ki fogod - örömmel töltöm a szabadidőmet azzal, hogy neked Logót tervezzek és kördiagramokat készítsek, azoknak jövőbeni lehetséges kifizetésének halovány ígretére alapozva.
Mellékeltem egy kördiagramot, kérlek nézd meg és szólj ha bármiféle változtatást szeretnél rajta.

David lelkesedési mutatója a Simonnak végzendő ingyen munka iránt:

 



 

 

 

 

Inkább eltévednék az erdőben, Nagyon kevés, Nulla, Alig valamennyi, Lófaszt! Semmi., Kiváncsi vagyok mi van a tv-ben

Küldő: Simon Edhouse
Dátum: 2009. November 16. Hétfő 16.11
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Logo készítés

Ez valami kibaszott vicc akar lenni? Megmondtam, hogy az előző projektek nem működtek. Én sokkal több időt és energiát öltem beléjük, mint te. Ha ugyanannyi energiát fektetnél a projektekbe, mint amennyit abba fektetsz, hogy ilyen faszságokat csinálsz, sokkal sikeresebb lennél.

Küldő: David Thorne
Dátum: 2009. November 16. Hétfő 17.27
Címzett: Simon Edhouse
Téma: Re: Re: Re: Logo készítés

Kedves Simon,
Igazad van, elnézést kérek. A legutóbbi projekted történetesen kereskedelmileg életképes és eredeti volt. Sajnos az a rész amelyik kereskedelmileg életképes volt az nem volt eredeti, amelyik pedig eredeti volt az nem volt kereskedelmileg életképes.

Kétségtelen, hogy az ötletedet kitűnőnek tartanám ha az időben utazva az 50-es évekből kerültem volna a mába, de a jelen állás szerint a te műszaki alapú projektjeid - amelyeket mások már évekkel azelőtt piacra dobtak hogy neked eszedbe jutott volna -, képtelenek azt a lelkesedést kiváltani belőlem amelyet valószínűleg megérdemelnek. Amúgy pedig ha már ez szóba került, ha a múltból utaznék a mába az én időgépem lepipálná a te P2P hálózati technológiádat, mert nem csak hogy kereskedelmileg életképes lenne, de lenne egy félelmetesen jó logója és ahhoz kapcsolódó kördiagramjai.

Ettől függetlenül, mellékeltem egy logót ami nem csak a te P2P hálózati projektedet tükrözi hűen, de a veled való munkát is úgy általában.

Üdvözlettel, David

 

 

 

 

 

  

 

Küldő: Simon Edhouse
Dátum: 2009. November 17. Kedd 11.07
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Logo készítés

Most átléptél egy határt. Fogalmad sincs arról a lehetőségről ami ebben a projektben van.
A technológia segítségével a felhasználók a P2P hálózaton keresztül kapcsolatokat alakíthatnak ki és információt oszthatnak meg egymás között, nem beszélve arról, hogy több millió dollárt ér, és a te szűklátókörű hozzáállásodnak köszönhetően most elvesztettél minden esélyt arra, hogy részesülj ebből.

Küldő: David Thorne
Dátum: 2009. November 17. Kedd 13.36
Címzett: Simon Edhouse
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Logo készítés

Kedves Simon,

Szóval feltaláltad a Twittert. Gratulálok. Ez az a pont ahol nagyon jól jönne az az időgép.

Amikor úgy kb. tizenkét éves voltam azt olvastam, hogy az idő lelassul ahogy közelítesz a fénysebességhez, ezért építettem egy időgépet. Apám hordozható generátorát kötelekkel a biciklim hátuljára,- az ékszíját pedig a bicikli hátsó kerekéhez erősítettem. Sajnos ahelyett, hogy az időben utaztam és a jövőben találtam volna magam, 300km/h-val megtettem vagy 50 métert a járdán és egy bokorban kötöttem ki. Mikor a nővér a kórházban kitöltötte a baleseti jegyzőkönyvet a "Baleset oka"-ként én az "Időutazási kisérlet"-et jelöltem meg, de ő azt írta bele, hogy "Hülyeség".
Ha lenne egy működőképes időgépem az első dolgom az lenne, hogy visszamennék négy nappal ezelőttre és elmondanám magamnak, hogy olvassam el a figyelmeztetést a szőrtelenítő krém címkéjén amely arra figyelmeztet, hogy "Ne használjuk érzékeny területeken". Azután visszautaznék jó néhány hónappal korábbanra, és figyelmeztetném magam arra, hogy ne vállaljak el iszonyatosan sok tervezői munkát egy olyan vénembernek aki egy üzleti tervet egyenlőként kezel azzal, mint amikor egy retardált gyerek kanállal szurkálja magát szemen, míg végül visszamennék 1982-be és elmagyaráznám magamnak a fényképezkedés hosszútávú utóhatásának és a nagy családi összejövetel előtt egy nappal a fodrásznál egy pontos Simon Le'Bon frizura elkészíttetésének összefüggését.

Üdvözlettel, David

Küldő: Simon Edhouse
Dátum: 2009. November 17. Kedd 15.29
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo készítés

Te tényleg egy kibaszott idióta vagy és fogalmad sincs róla, hogy miről beszélsz. A projekt amin dolgozom egy éven belül sikeresebb lesz, mint a twitter. Mikor majd eladom a projektet 40 millió dollárért, nem fogok reagálni egyik e-mailedre sem amiben majd könyörögsz, hogy had legyél részese a dolognak, és küldök egy képeslapot a jachtomról. Ciao

Küldő: David Thorne
Dátum: 2009. November 17. Kedd 15.58
Címzett: Simon Edhouse
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo készítés

 

 

 

 

 

 

 

A valószínűségi mutatója annak, hogy Simon 40 millió dollárért eladja a projektjét és küld nekem egy képeslapot a jachtjáról.

Semmi
Ha időgépet használ

From: Simon Edhouse
Dátum: 2009. November 17. Kedd 16.10
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo készítés

Bárki más képes lenne meglátni a lehetőségeket ami ebben rejlik csak te nem. Te csak megint jópofának akarsz tűnni.
Minden amit kértem az egy logó meg néhány kördiagram volt amit pár kibaszott óra alatt meg tudtál volna csinálni.

From: David Thorne
Dátum: 2009. November 17. Kedd 16.43
Címzett: Simon Edhouse
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo készítés

Kedves Simon,

Amit te valójában kértél tőlem az egy márkavédjegy tervezése volt ami pár órát és tizenöt év tapasztalatot igényel. Ingyen. Kördiagramokkal együtt. Általában amikor az emberek nem kérnek meg rá, hogy tervezzek nekik logót, kördiagramot vagy weboldalt én cserébe nem kérem meg őket, hogy fessék ki a lakásomat, vigyenek ki a reptérre, képviseljenek a bíróságon vagy bármi olyat ami a foglalkozásuk. Sajnos miután a te üzleti terved teljesen arra épül, hogy "A facebook az nagyszerű, én is csinálok egy weboldalt ami teljesen ugyanilyen" az ingyenes szolgáltatások bartellje nem indokolt mert te nem ajánlasz semmi olyasmit amit én nem kérnék.

Üdvözlettel, David

From: Simon Edhouse
Dátum: 2009. November 17. Kedd 16.43
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo készítés

Mi a faszról beszélsz?
Készítesz nekem logót és diagramokat vagy nem?

From: David Thorne
Dátum: 2009. November 17. Kedd 17.02
Címzett: Simon Edhouse
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo készítés

 

 

 

 

 

 


From: Simon Edhouse
Dátum: 2009. November 17. Kedd 17.13
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo készítés

Soha többet ne küldj e-mailt nekem.

From: David Thorne
Dátum: 2009. November 17. Kedd 17.19
Címzett: Simon Edhouse
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo készítés

Ok. Sok szerencsét a projektedhez. Ha bármire szükséged van csak szólj.

Üdvözlettel, David

From: Simon Edhouse
Dátum: 2009. November 17. Kedd 17.27
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo készítés

Baszódj meg.
 

(fordítás: the játszótér)

 

szerintünk: (5/5)
szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://thejatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr481884063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása