Kedves Videotéka tag! Mi tudjuk, hogy önnél van a DVD-nk és azokat vissza akarjuk kapni!
 
Igen idegesítőnek tartom ha késedelmi díjat rónak rám filmek miatt, ugyanakkor lusta is vagyok ahhoz, hogy időben visszavigyem őket, tehát nem marad más, mint a reklamáció.
 
Ismertem egy tagot, Matthew-t, aki 5 dollárért árulta a legújabb filmek másolatait, csakhogy azok olyannak tűntek, mintha valaki alacsonyfelbontású web kamerával rögzítette volna őket egy moziban, egy epilepsziás roham közben. Mindegyik filmben a kamera kezelője állandóan mocorgott, majd emberek sétáltak el a kép előtt, sőt – egyszer az előtte lévő szék háttámláját filmezte vagy 20 percen keresztül.
Matthew azt állította, hogy nem tudott a filmek gyenge minőségéről mielőtt azokat eladta, de az egyik filmben az embernek aki filmezte az egészet csörgött a mobilja, majd beleszólt: „Halló itt Matthew beszél”, amikor aztán ezt megemlítettem neki, soha többet nem adott nekem el több filmet.
 

 
Kedves Thorne úr,
 
Felhívnánk figyelmét, hogy Blockbuster üzletünkből Október 14.-én kikölcsönzött DVD filmek kölcsönzési ideje 3 héttel lejárt így azokon jelenleg már 182 dollár késedelmi díj van.
Kérjük hozza vissza az alábbi filmeket mielőtt további késedelmi díjat számítunk fel rájuk:
 
002190382 Utazás a föld középpontja felé
003103119 Logan futása
008629103 Harold és Kumar, menekülés a Guantanamo öbölből
000721082 Waterworld
 
Tisztelettel,
Megan Roberts, üzletvezető
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. November 8. 14.16
Címzett: Megan Roberts
Téma: DVD
 
Kedves Megan,
 
Köszönöm levelét a késedelmi díjra vonatkozóan. Mivel mind a négy film remek példája a modern filmtörténet mestermunkáinak, az Ön feltételezése - miszerint azokat én meg szeretném tartani, hogy saját tulajdonomat képezzék,- teljesen érthető, de helytelen.
Kérem ellenőrizzék a nyilvántartásukat, mert a filmeket három héttel ezelőtt, időben visszavittem.
Emlékszem is amikor visszavittük a fiammal, és őt kértem meg, hogy vigye be a filmeket, mert nem akartam kiszállni a kocsiból, mivel rövidnadrágban voltam, és nem akartam, hogy a hölgy aki dolgozott aznap, lássa a fehér és szőrös lábaimat.
 
Üdvözlettel, David
 
Feladó: Megan Roberts
Dátum: 2009. November 9. 11.09
Címzett: David Thorne
Téma: Re: DVD
 
Jó napot David,
 
A rendszerünk nem ezt mutatja. Kérem ellenőrizze újra és keressen meg.
 
Tisztelettel, Megan
 
Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. November 9. 11.36
Címzett: Megan Roberts
Téma: Re: Re: DVD
 
Kedves Megan,
 
Ellenőriztem! Valóban mindkét lábam fehér és szőrös. Alulnézetből hasonlítanak két párhuzamosan elhelyezkedő albinó selyemhernyóra, ami elég félelmetes.
Azok, akik tudják mit jelent az a szó, hogy „inepillált” azok talán így is jellemezhetnék őket, noha ebben a szóban van valami szexi felhang, úgyhogy talán mégsem.
 
Üdvözlettel, David
 
Feladó: Megan Roberts
Dátum: 2009. November 9. 13.44
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: DVD
 
Jó napot David,
 
Úgy értem, hogy a nyilvántartásunk szerint Ön nem hozta még vissza a DVD-ket.
Kérem ellenőrizze újra és azokat minél előbb hozza vissza.
 
Tisztelettel, Megan
 
Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. November 9. 16.19
Címzett: Megan Roberts
Téma: Re: Re: Re: Re: DVD
 
Kedves Megan,
 
Talán a Harold és Kumar, Szökés a Guanatanamo öbölből című filmet leszámítva, a filmek nem voltak érdemesek arra, hogy megnézzem őket, arról pedig hogy megtartsam őket már ne is beszéljünk. A Logan futásában például, a számítógép összeomlik amikor felkerülnek rá a zavarbaejtő adatok, majd felrobban elpusztítva az egész várost. Ha az én gépem összeomlik, én még egy picit nyüstölöm tovább, majd rágyújtok egy cigire amíg újraindítja magát. Így nem kell épülettörmelékek között keresgélnem a szeretteimet. Valószínűleg ugyanezek a programozók készítették az Önök kölcsönzőjének „visszhozta vagy sem” adatbázisát is.
Továbbá én azt feltételezném, hogy az Utazás a Föld Középpontja Felé cím egy metafora, mivel annak a valószínűsége, hogy a film valójában a föld magjában lett felvéve – ami egy kőkemény vas mag, a hőmérséklet meghaladja a 4300 Celsiust a nyomás pedig a 3900 tonna per négyzetcentimétert – nem tűnik túl életszerűnek.
A Waterworld voltaképpen egész jó volt. Kedvenc részem az amikor a vizen vannak és Kevin Costner megpróbál békét kötni a Hal-, és az Emberszerű lények között pillanatokkal azelőtt, hogy a bálna hadsereg megtámadja őket. Az egy remek rész volt.
 
Üdvözlettel, David
 
Feladó: Megan Roberts
Dátum: 2009. November 10. 15.57
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: DVD
 
David!
 
A DVD-k rendszerünk szerint nem lettek még visszahozva. Amennyiben nem találja őket, úgy azok újbóli beszerzésének költségeit ki fogjuk számlázni Önnek.
 
Megan
 
Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. November 10. 17.12
Címzett: Megan Roberts
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DVD
 
Kedves Megan,
 
Megnéztem a kérdéses filmek aktuális árait a DVD Warehouse oldalán és az újbóli beszerzésük részletezett összege a következő:
 
Utazás a föld középpontja felé       9.95$
Logan futása                              12.95$
Harold és Kumar, menekülés a Guantanamo öbölből 7.95$
Waterworld                                4.95$
 
Fogalmam sincs, hogy miért a Logan futása a legdrágább a négy közül, főleg hogy az volt a legrosszabb film. Ön látta? Én nem fizetnék 12.95$-t érte. Abból a pénzből inkább egy jó filmet vennék, mondjuk olyat amiben Steven Seagal szerepel. Ebben azonban egy olyan utópisztikus és gondtalan életstílust festenek le amelynek csupán három hátulütője van: - hetvenes évekbeli tornaruhát kell hordani, egy óriási bevásárlóközpontnak tűnő épületben kell lakni, és nem élhetnek az emberek 30 éves koruknál tovább. Igaz ugyan, hogy ez logikusnak tűnik, mivel én sem szeretném ha idős emberek vennének körül és a viszereikről panaszkodnának nekem, miközben én tornaruhában relaxálni próbálnék a bevásárlóközpontban, hogy megfeledkezhessem az összeomlott számítógépemről.
 
Nemrég önkéntes munkát kellett végeznem egy időseket gondozó kórházban. Az egyetlen jó oldala az ottani munkámnak az volt, hogy lefeleztem a gyógyszeradagjukat, zsebreraktam és eladtam a maradékot, majd elmagyaráztam, hogy a rendszerünk szerint ennyi az adagjuk és nyugodtan jöjjenek és ellenőrizzék a számítógépen, tudván hogy félelmük minden XVIII.század után gyártott technikai dologtól ebben úgyis megakadályozza őket.
Továbbá elcseréltem az én 25 centi képátmérőjű, hordozható, Sanyo márkájú tévémet az ő lapos képcsöves, széles képernyős Sony plazma tévéjükre amíg aludtak, és elmagyaráztam, hogy nekik mindig is ez a tévéjük volt csak a szenilitásuk okozza a tévhitet, ami a csökkentett gyógyszeradagnak köszönhető.
 
Üdvözlettel, David
 
Feladó: Megan Roberts
Dátum: 2009. November 11. 13.21
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DVD
 
Hello David,
 
Nem láttam ezeket a filmeket tehát nem tudom miről beszél. A romantikus vígjátékokat kedvelem. Amíg Önnél vannak a filmek mi nem tudjuk azokat kiadni kölcsönzésre így pénzt veszítünk, és a kölcsönzési díjak az alapján vannak megszabva, hogy mennyit keresnénk vele ha kölcsön tudnánk adni. A filmeinket a saját beszállítónktól vesszük és nem a DVD Warehouse-tól.
 
Megan
 
Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. November 12. 15.28
Címzett: Megan Roberts
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DVD
 
Kedves Megan,
 
Én magam is nagy rajongója vagyok a romantikus vígjátékoknak! Megnézhetnénk egyet együtt. Van egy lapos képcsöves, széles képernyős Sony plazma tévém. Kedvenc romantikus vígjátékom az Elemi Ösztön, noha szerintem nincsen benne elég robot meg robbanás, éppen ezért nem tudtam úgy igazából azonosulni a főszereplőkkel, sem személyes, sem pedig érzelmi szinten.
Nemrég rávettek, hogy nézzem meg a Notebook című filmet amelyik libákról szólt. Sok-sok libáról. Volt benne valami idős nő is aki elvesztette az emlékezetét és nem emlékezett, hogy kurva volt egész életében. Nem emlékszem a java részére mert mérges voltam amiatt, hogy meg kell néznem. Egy utópisztikus társadalomban ezt a nőt levadásszák és megölik 30 éves korában.
A késedelmi díjjal kapcsolatban csak annyit - megértem hogy bevételtől esnek el ha nem tudják kikölcsönözni a filmet. Minden bizonnyal embertömegek állnak sorban az épület előtt, hogy kikölcsönözhessék a Logan Futása-t. Nyolcvankét dollárért vehettem volna 6 példányt ebből a DVD Warehouse-nál, vagy amint azt mostanában hallom – hogy milyen pénzügyi gondokkal küzd Kevin Costner – biztosan ellátogatna hozzám és újrajátszaná a film kulcsjeleneteit a fürdőszobámban.
 
Üdvözlettel, David
 
Feladó: Megan Roberts
Dátum: 2009. November 12. 15.16
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DVD
 
Hello David,
 
A filmek újbóli beszerzésének díjai a következők:
 
002190382 Utazás a föld középpontja felé                               9.30$
003103119 Logan futása                                                      7.90$
008629103 Harold és Kumar, menekülés a Guantanamo öbölből    6.30$
000721082 Waterworld                                                        5.70$
 
Összesen: 29.20$ - töröltem a késedelmi díjat a rendszerből és bejegyeztem, hogy ez a hátralék a filmek újbóli beszerzésére, nem pedig a késedelmi díjra vonatkozik.
 
Tisztelettel, Megan
 
Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. November 12. 19.42
Címzett: Megan Roberts
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DVD
 
Kedves Megan,
 
Az árak méltányosnak tűnnek. A Logan futása-t nem kérem, de a többiért beugrom amikor legközelebb arra járok.
 
Üdvözlettel, David
 
Feladó: Megan Roberts
Dátum: 2009. November 13. 12.51
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DVD
 
Mi? A 29.20$ a filmek ára amiket a kölcsönző részére veszünk meg.
 
Megan
 
Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. November 13. 13.15
Címzett: Megan Roberts
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DVD
 
Kedves Megan,
 
Ez így mindjárt érthetőbb. Én magam is csodálkoztam, hogy mit fogok kezdeni két példánnyal mindegyik filmből.
 
Üdvözlettel, David
 
Feladó: Megan Roberts
Dátum: 2009. November 13. 14.33
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DVD
 
Hogy érti azt, hogy két példány? Azt akarja mondani, hogy megtalálta a négy filmet?
 
Megan
 
Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. November 13. 14.57
Címzett: Megan Roberts
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DVD
 
Kedves Megan,
 
Igen, végig ott voltak a hűtőszekrény tetején. Sajnos a konyha ezen részén van egy holttér amire pont nem látok rá, mert itt tárolom a be nem fizetett számláimat is.
Tegnap este a konyhapadlón aludtam nyitott hűtőszekrényajtónál, mert elromlott a lakásban a légkondi, és a kinti hőmérséklet megahaldta a föld középpontjában mérhető magasságokat. Mivel a hűtőszekrény 30 mp-ként kiad egy magas sípoló hangot ha az ajtaját nyitva hagyják, ennek a vibrációnak köszönhetően a DVD-k az éjszaka folyamán szép lassan elvándoroltak a szekrény széléig, majd a párnámon landoltak amire fel is ébredtem.
Miután Ön már eltörölte a késedelmi díjat, ma este beviszem a DVD-ket és megegyezünk egy döntetlenben.
 
Üdvözlettel, David
 
Feladó: Megan Roberts
Dátum: 2009. November 13. 15.43
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DVD
 
Ok.
 
 
(fordítás: the játszótér)
 
 
 
 
 
 

 

szerintünk: (5/5)
szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://thejatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr262013005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása