A társasházi bérleti szabályozás a társasház összes lakóinak érdekében és jólétük szolgálatára jött létre.

Ha egy nagy hátsó udvarom lenne valószínűleg kb. ezer kutyát tartanék ott de miután a lakásom nagyon kicsi, nem tarthatok egyet sem, ráadásul sétáltatni is el kellene vinnem őket amihez pedig túl lusta vagyok. Van egy park az út túloldalán de amikor legutóbb odamentem pénzt ajánlottak szexuális aktus fejében ami igazán hízelgő volt, de visszautasítottam mondván, hogy késésben vagyok egy találkozóról ami tulajdonképpen hazugság volt, mivel úgy emlékszem a nap hátralévő részében Playstationön játszottam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

Tisztelt Thorne úr!
Társbérlői panaszain keresztül a tudomásunkra jutott, hogy Ön kutyát tart a saját lakásában. Az Ön által is aláírt Társasházi Bérleti szerződésben foglaltak szerint állatok tartása nem engedélyezett az épületen belül.
Kérem minél előbb hívjon fel vagy küldjön e-mailt az alábbi elérhetőségeken, hogy ezt megvitassuk.
Tisztelettel: Helen Bailey

Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. Május 21. Csütörtök 10.16
Címzett: Helen Bailey
Téma: Házikedvenc az épületben

Kedves Helen!
Köszönöm levelét a házikedvencekre vonatkozólag melyek a lakásomban találhatóak. Megértem, hogy a kutyatartással megszegem a Társasházi bérleti szerződést illetve kockára teszem a szomszédaim nyugodt létét és kényelmét. Éppen ezért jelenleg hangszigetelem a lakásomat tojástartó kartonokkal mert észrevettem, hogy a kutyák igen nagy hangzavart okoznak főleg etetéskor amikor szabadon engedem a nyulakat.
Üdvözlettel, David

Feladó: Helen Bailey
Dátum: 2009. Május 21. Csütörtök 11.18
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Házikedvenc az épületben

Hello David!
Megkaptam az e-mailjét és szeretném emlékeztetni, hogy a Társasházi bérleti szerződés kihangsúlyozza, hogy semmilyen állatot nem lehet az épületben tartani függetlenül attól, hogy a lakás hangszigetelt-e vagy sem. Hány kutyát tart a lakásban?
Helen

Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. Május 21. Csütörtök 13.52
Címzett: Helen Bailey
Téma: Re: Re: Házikedvenc az épületben

Kedves Helen!
Jelenleg mindössze nyolc kutya van a lakásban de egyikük vemhes, így kiskutyáink lesznek ami borzasztó izgalommal tölt el. Legalább tíz kölyökre számítok mivel ennyi szükséges a kutyás szánhúzó versenyeken való részvételhez.
Elolvastam minden Jack London könyvet a felkészülés jegyében, és megépítettem saját tervezésű kutyaszánomat fából, amihez az alapanyagot az út túloldalán folyó építkezésről vettem kölcsön az éjszaka folyamán. Tervet is készítettem arra vonatkozólag, hogy biztosítsam az első helyezésemet a következő nemzeti kutyaszánhúzó bajnokságon. A kölykök első évében, azt hiszem azt a szót fogom nekik kiáltani, hogy "Huss", majd elkezdem őrülten üvöltve kergetni őket le-föl a lakásban miközben lábasfedőket csapkodok egymásnak.
Felbecsültem, hogy a lakás hangszigetelése legalább 60%-t felfogja majd a zajnak, és a kutyák megtanulnak asszociálni a "Huss" szóra óriási félelemben, így amikor a verseny napján ezt kiáltom nekik a pánik és a felszabaduló adrenalin úgy repíti majd őket, hogy csakis győztesek lehetnek. Annyira biztos vagyok a tervem sikerében, hogy azt is tervezem, hogy a verseny előtti napon eladom az összes bútort a lakásból és a befolyt összeget felteszem egy fogadóirodánál a kutyáim sikerére.
Üdvözlettel, David

Feladó: Helen Bailey
Dátum: 2009. Május 22. Péntek 09.43
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Házikedvenc az épületben

David! Nem tudom mit kezdjek az e-mailjével. Tart állatot a lakásban vagy sem?
Helen

Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. Május 22. Péntek 11.27
Címzett: Helen Bailey
Téma: Re: Re: Re: Re: Házikedvenc az épületben

Kedves Helen!
Nem tartok. Van ugyan egy aranyhalam, de mivel a légkondicionáló elromlott és folyamatosan 2 fok celsius van a lakásban, a víz az akváriumában megfagyott, ezért nem is láttam mozdulni már egy ideje, éppen ezért nem hiszem, hogy képes lenne zavarni a szomszédokat. A kacsák a fürdőszobában nem az enyémek.
A zaj amit a szomszédok a kutyámnak véltek, az csak egy magnókazettára rögzített kutyaugatás amit magas hangerőn játszok le amíg a munkában vagyok, hogy elriasszam a lehetséges betörőket nehogy ellopják a műanyagedény készletemet. Szükségem van rá ugyanis, hogy frissen tartsam az ételt. Egyszer megpróbáltam maradék kínait enni ami egy ilyen lezáratlan edényben volt tárolva de veszélyérzetem lett. Másnap újra megpróbáltam elfogyasztani, de csak mellkasi fájdalmakat és vérhast tapasztaltam.
Üdvözlettel, David

Feladó: Helen Bailey
Dátum: 2009. Május 22. Péntek 13.46
Címzett: David Thorne
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Házikedvenc az épületben

Hello David!
Nem lehet kutyaugatást vagy egyéb hangokat lejátszani a lakásban olyan hangerőn amely zavarja a többi lakót. Biztos vagyok benne, hogy ön is méltányolja ezt a szabályt amely a lakók érdekeit és nyugalmát szolgálja. A halakkal nincsen probléma. De kacsát sem tarthat a lakásban, ha kisebbb díszmadarak volnának az rendben volna.
Helen

Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. Május 22. Péntek 14.18
Címzett: Helen Bailey
Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Házikedvenc az épületben

Kedves Helen!
Ezek nagyon kis kacsák.
Üdvözlettel, David

Feladó: Helen Bailey
Dátum: 2009. Május 22. Péntek 16.06
Címzett: David Thorne
Téma: Re. Re: Re: Re: Re: Re: Re: Házikedvenc az épületben

David, a társasházi bérleti szerződés 4.pontja alapján nem tarthat állatot, házikedvencet a lakásban. Ezt a szabályt Ön is elfogadta amikor aláírta a szerződést. Ezek a szabályozások azért lettek felállítva, hogy minden lakó - köztük az Ön - érdekeit is szolgálja. Van telefonszáma amin felhívhatnám, hogy ezt megbeszéljük?
Helen

Feladó: David Thorne
Dátum: 2009. Május 22. Péntek 17.02
Címzett: Helen Bailey
Téma: Re. Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Házikedvenc az épületben

Kedves Helen!
A kacsák minden kétséget kizáróan hamarosan elrepülnek dél felé télire, tehát nem lesz velük probléma. Ez valószínűleg a legjobb amit tehetnek mert úgysem jönnének ki jól a tizenhét macskámmal.
Üdvözlettel, David

Feladó: Helen Bailey
Dátum: 2009. Május 25. Hétfő 09.22
Címzett: Helen Bailey
Téma: Re. Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Házikedvenc az épületben

David, egyszerűen ráírom a nyomtatványokra, hogy a panaszt kivizsgáltuk és nem találtunk a lakásban semmilyen állatot.
Helen

(fordítás: the játszótér)

szerintünk: (4,5/5)
szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://thejatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr471883992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 18:40:24

Nagyon nagy :D

"mivel úgy emlékszem a nap hátralévő részében Playstationön játszottam."
A PS-sel volt találkozód :)
süti beállítások módosítása