Ezek a sógorok, tényleg ennyire betegek lennének? És tényleg sógorok? Ha az első kérdésre igen a válasz akkor inkább tagadok mindenféle rokoni viszonyt velük, auf viedersehen.
A botrány az egyház szexuális visszaéléseivel újfent nagy hullámokat kavar a jóérzésű osztrák barátainkban. Sajnos a hasonló esetek nemcsak az egyházi méltóságokat (?) érintik, emlékezzünk vissza cumbájspíle a néhány évvel ezelőtti Josef Widerlich Fritzl esetére aki huszonakárhány évig egy pincébe zárva tartotta szerencsétlen gyermekeit, sőt az egyiket még teherbe is ejtette az a beteg állat. Ausztriából sok beteg elme indult neki a világnak lásd Hitler, vagy Schwarzenegger igaz utóbbi miután lejött a szteroidokról és élő szövetet húzott a belső fémvázra, legalább sikeres lett, legalábbis azok szemében akiknek egy amerikai szenátori poszt sikernek számít. De az előbbi... hát tudjuk ugye, hogy csillog egy háborúban szerzett második hely. A megünneplése egy árokban történt, "Éva, szeretlek - én is Adolf, nesze benzin, égjünk el együtt a szerelemben... ich liebe dich sponsored by Öemfau"
Az ilyen állatokkal az a probléma, hogy valószínűleg már ők is egy ilyen vérfertőző kapcsolat termékei, ergo mentálisan, szociálisan sérültek. Eleve frusztráltak is mert német sógoraik (na azok inkább sógoraik nekik, mint én) sikeresebbnek tűnnek, igaz holtversenyben végeztek a háborúban. Minket irigyelnek, mert a nőink ezerszer jobbak, mint az övék. Még jóhogy, hiszen mi nem pincében tartjuk őket, amelyik belmagasságát még egy spániel is megreklamálná. Ráadásul kolbászunk is világhírű, mustárral koviubival imádják még az osztrák lányok, asszonyok is - a Balaton parton belefeledkeznek, egy-egy kolbászért bikinire vetkeznek, "Hungarische debrecziner mit der wunder-ball, meine Gott"
Az egyházi fickókkal már más a helyzet. Ott sokan a cölibátust okolják. Én a cölibátust már a hangzása alapján is betiltanám, olyan mint az ödéma vagy a trombózis melynek hallatán valóban olyan érzés fog el, mintha én is elkaptam volna őket, ezekkel a szavakkal kéremszépen a frászt lehet hozni arra aki az injekciós tű látványától is orrnyereggel hárítja az sztk linóleumpadlót.
Hát nem. A cölibátust nem lehet okolni, az egy kifejezés. Akik e hivatásra adták fejüket, azok tisztában voltak az elejétől kezdve, hogy mire számítsanak. Illetve mire ne számítsanak.
"Ohne sugar ohne sex, a mi istenünk über alles". Nem pedig utána az általunk választott rendszer követelményeinek nehéz betarthatóságával takarózunk, de nem ám! Önkéntes tűzoltó vagyok de nem bírok a locsolótömlővel kvázi. Pláne, hogy a nőtelenségre fogni azt, hogy kiskorúakkal kezdenek ki... Ha még nőkkel kezdenének. Nem mintha az mentesítené őket, de legalábbis vagányabb lenne. Szerencsétlen szülő nem is érti miért szereti a gyerek annyira azt a hittan órát, "anyu, ma a szeplőtlen fogantatást vettük, Pajkos atya präsentation" Mennyei örömök a földi helytartótól, még jó, hogy hinni kezd benne. Szép útmutatás a jövőre nézve, isten szeme mindent lát, na ő az igazi kukkoló., a peep showban nyilván fizetnie sem kell. Määslischta.
Persze mindenütt vannak elmebetegek, nyilván az egyházon belül ez hatványozottan kényes téma. Nem tudom, hogy meglepődnék-e ha kiderülne, hogy Jézust csupán egy szexuális játék keretein belül feszítették keresztre a római fetishiszták. Arról sincsen hitelt érdemlő info, hogy Noé bátyánk minek vitt annyi állatot arra a hajókirándulásra. Én tuti, hogy nőket vittem volna, minden típusból kettőt, de akkor én lettem volna a perverz az egyház szemében.
Nagyszülői akaratnak engedve én is elmentem hittanra néhány évvel ezelőtt. Még azok után is, hogy a Biblia olvasását (a ki kinek a fia 156 oldalon való taglalását őszintén szólva átugrottam) az első fejezet "halásztak mert halászok valának" kinyilatkoztatásnál felfüggesztettem. Gépírtak mert gépírók valának, kerskedtek mert kereskedők valának, loptak mert politikusok valának, paptak mert papok valának, ezek evidenciák, ne magyarázzák már meg, mint aki nincs tisztában az ige és a főnév együtthatójával. Szóval azért elmentem, de két alkalom után abbahagytam pusztán azért mert álszentségnek véltem magamra erőltetni egy olyan hitet amiben ab ovo nem hiszek, és azt sem hagyhatom, hogy belémdumálják mert abból előbb-utóbb szexuális aktus lesz mondván, hogy az számomra magasztos és Isten akarta így, hanem én kell, hogy odaforduljak. Mind vallási mind szexuális értelemben.
Bárcsak lenne isten! Ha lenne, tuti, hogy elfenekelné ezeket az aberrált elméket. Lehet, hogy spanking lenne belőle... és élvezné mindkét fél...? De ha meg lenne, miért teremtett meg engem ateistának? Nagy hiba volt. Igaz a beszélő kígyó még nagyobb. El tudom képzelni ahogy ezekből a szexualitásukra ébredt egyházi hapsikból is valahogy előtört a Titanic hangulat "először a nők és a gyerekek!" formában. Ők a reformisták, vagyis párszáz év múlva így fogják leírni őket a történelemkönyvek. Jó lenne utánanézni, hogy a pápa véletlenül nem ausztriából származik-e.
Szóval erről az egyház-szexualitás tengelyről igenis nyíltan kellene beszélni, hiszen mindenki hitének tiszteletbentartása mellett tudjuk, hogy a gyermeket a gólya hozza, és reméljük semmi mást nem csinál vele.

 

szerintünk: (2,5/5)
szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://thejatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr541847637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Endrea 2010.03.17. 19:49:24

A legkényesebb téma, aminek még a gondolatától is a hideg ráz.... de mit ne mondjak...ebben a köntösben tálalva... annyira van létjogosultsága... így firtatni a tabut...szóval tetszik, ez az első reakció és a második is. Az emberek nem szívesen beszélnek erről (sem)... vagy hányják közben magukra a keresztet, h ó szentséges szűzanyám, micsoda egy beteg állat, már megint és ennyiben meg is reked ill. -másik véglet-, h kinyílik a bicska a zsebünkben, és egyből szúrnánk, ahol érjük...DE!!!!!!
és ez tetszik!!!!, h úgy ragadod meg, h mi a picsának nem beszélünk róla és tudod még mi? az, h két hét szedálás után a pszichiátriák "ápolási idő lejárta" címszó alatt kibocsájtják nyugtatóval ellátatlanul a betegjeiket egy csomó ilyen szaladgál az utcán mert Lipótmezőt egyik napról a másikra bezáratták, tudtad, és 98 %a a betegeknek az utcára ment a kórházból!!!! és még mind ott van !!! ezt a papot ,meg a hasonlóan gennyes egyháza kimossa majd a szarból, megint

fruzska 2010.03.18. 09:18:46

És valóban kényes téma. Én a hívők -Istenben hiszek, nem a klérusban- táborát erősítem, plusz genetikailag megbocsátó vagyok, és nagy mentségkereső, ezért úgy vagyok vele: ha valaki mutat egy két személynél többől álló csoportot, gyülekezetet, osztályt, ahol nem fordul elő deviancia, annak én beny.....k a Kőröndön! De komolyan!
A papoknak meg üzenem: ha nem bírnak azokkal a fránya hormonokkal, ne gyerekekkel kezdjenek. Hanem olyanokkal, akiknek van kiforrott értékrendjük, tudják, mi helyes, és mi beteg.

Endrea 2010.03.18. 14:59:22

@fruzska: kiforrott értékrend?, merthogy aki ezt csinálta annak az van, ugye...nos akkor egy javaslat az 10000%-ig biztos cölibátusra: kasztrálás, ill. a hímtag egyszerű lenyisszantása....minek az már, férfiasság... (vizeléshez nem kell hímvessző, nemdebár???) Ez a tuti, itt megmutatható a "tökösség" mellett a Jézusba és Istenbe vetett hit, teljes odaadással fűszerezve...és még mindig azt mondom, a hitnek, - mert hitében senkit meg nem sértenék - nincs szüksége egyházra. Ezzel kanyarodtunk el a kényes témától, ami persze, h nem csak a papok "keresztje", de messze túlmenően emberi mivoltunk megkérdőjelezése.

fruzska 2010.03.19. 20:11:08

na, ezt támogatom, komolyan! lehet, hogy jó ötlet kasztrálni mindenkit, aki olyan szexuális kalandba bonyolódott, ahol volt nem önkéntes szereplő is: lett légyen az kiskorú, beteg, védtelen, tudja franc.
papokat is, civileket is.
előző posztomban nyilván nem voltam világos: hülyeségnek tartom a cölibátust, és nem tartom helyesnek, ha egészséges, felnőtt férfiaktól ezt várják el. ( akkor sem, ha nyilván tudniuk kellett volna, mire vállalkoznak, mikor katolikus papnak álltak.) szerintem egészen egyszerűen irreleváns a két dolog.
süti beállítások módosítása