A csontkovácsok nem igazi orvosok.

 

Nemrég olvastam egy „képesített” csontkovácstól, aki távgyógyítással praktizál már jóideje, hogy meg tud gyógyítani a nappalijából. Nem szükséges ellátogatnom a rendelőjébe csak fel kell hívnom vagy írnom neki és a többi már az ő dolga. Úgy tűnik felfedezte az egyik speciális csontkovács technikáját mikor az autójában ült; fájt a lába és rászólt, hogy gyógyuljon meg. Ezt nem kitaláltam.

 

Hogyan válhatunk mi is csontkováccsá:

 

Az alábbi teszt sikeres kitöltése feljogosít arra, hogy professzionális csontkovács minőségben praktizálj:

 

1.kérdés: lokalizálja a hátgerincet az alábbi képen:

A      B     C

 

 

 

 

 

 

 

Feladó: Jane Gilles

Dátum: 2008. Október 8. 12.19

Címzett: David Thorne

Téma: Késedelmes fizetés

 

Kedves David,

 

Bankunk nyilvántartása szerint az Ön számlája 233.95.- dollár hátralékot mutat.

Amennyiben az összeget már befizette úgy kérem lépjen kapcsolatba velünk 7 napon belül, hogy  igazolja azt és törölhessük a tartozását.

 

Tisztelettel, Jane Gilles

 

Feladó: David Thorne

Dátum: 2008. Október 8. 12.37

Címzett: Jane Gilles

Téma: Re: Késedelmes fizetés

 

Kedves Jane,

 

Egy fillérem sincsen úgyhogy helyette elküldöm Önnek ezt az általam készített pókot ábrázoló rajzot. A rajzot 233.95.- dollára értékelem így remélem ez fedezi a tartozásomat.

 

Üdvözlettel, David

 

 

 

 

 

Feladó: Jane Gilles

Dátum: 2008. Október 9. 10.07

Címzett: David Thorne

Téma: Re: Re: Késedelmes fizetés

 

Kedves David,

 

Köszönjük levelét. Sajnos nem áll módunkban elfogadni rajzokat a hátralék ellentételezéseként így az Ön számlája továbbra is 233.95.- dollár hátralékot mutat. Kérjük keressen meg minket 7 napon belül, hogy igazolja a befizetést és mi töröljük a tartozást.

 

Tisztelettel, Jane Gilles

 

Feladó: David Thorne

Dátum: 2008. Október 9. 10.32

Címzett: Jane Gilles

Téma: Re: Re: Re: Késedelmes fizetés

 

Kedves Jane,

 

Akkor visszakaphatnám a pókról készült rajzomat?

 

Üdvözlettel, David

 

Feladó: Jane Gilles

Dátum: 2008. Október 9. 11.42

Címzett: David Thorne

Téma: Re: Re: Re: Re: Késedelmes fizetés

 

Kedves David,

 

Ön küldte a rajzot nekem e-mailben. Azt kéri, hogy küldjem vissza e-mailben?

 

Tisztelettel, Jane Gilles

 

Feladó: David Thorne

Dátum: 2008. Október 9. 11.56

Címzett: Jane Gilles

Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Késedelmes fizetés

 

Kedves Jane,

 

Igen legyen olyan kedves.

 

Üdvözlettel, David

 

Feladó: Jane Gilles

Dátum: 2008. Október 9. 12.14

Címzett: David Thorne

Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Késedelmes fizetés

 

Csatolmány <pok.gif>

 

 

 

 

 

 

Feladó: David Thorne

Dátum: 2008. Október 10. 09.22

Címzett: Jane Gilles

Téma: Kié ez a pók?

 

Kedves Jane,

 

Biztos Ön abban, hogy ez az a pókról készült rajz amit én küldtem Önnek? Ennek a póknak csupán hét lába van és úgy érzem nem követtem el ekkora alapvető hibát amikor rajzoltam.

 

Üdvözlettel, David

 

Feladó: Jane Gilles

Dátum: 2008. Október 10. 11.03

Címzett: David Thorne

Téma: Re: Kié ez a pók?

 

Kedves David,

 

Igen ez ugyanaz a rajz. Kimásoltam és beillesztettem az e-mailből amit Ön küldött 8-án. David, a számlája még mindig 233.95.- dollár hátralékot mutat.

Kérjük rendezze tartozását minél előbb.

 

Tisztelettel, Jane Gilles

 

Feladó: David Thorne

Dátum: 2008. Október 10. 11.05

Címzett: Jane Gilles

Téma: Automatikus üzenet – Out of Office

 

Köszönöm a levelét.

Jelenleg nem vagyok elérhető, időutazáson veszek részt és múlt héten fogok visszajönni.

 

Üdvözlettel, David

 

Feladó: David Thorne

Dátum: 2008. Október 10. 09.22

Címzett: Jane Gilles

Téma: Re: Re: Kié ez a pók?

 

Hello, visszajöttem és elolvastam az e-mailjeit és elismerem, hogy annak ellenére, hogy hiányzik egy lába a pókot ábrázoló rajz valóban az lehet amit én küldtem Önnek. Egy szempillantás alatt rájöttem, hogy valószínűleg nyilvánvaló sántasága miatt utasította el a pókot ábrázoló rajzomat de nem tette szóvá nehogy megbántsa az érzéseimet. Ilyetén módon küldök Önnek egy javított rajzot a megfelelő számú lábakkal mint teljes fizetség a szóban forgó hátralék fejében. Bízom abban, hogy ezzel mindketten lezártnak tekinthetjük ezt az ügyet.

 

Üdvözlettel, David

 

 

 

 

 

 

Feladó: Jane Gilles

Dátum: 2008. Október 13. 14.51

Címzett: David Thorne

Téma: Re: Re: Re: Kié ez a pók?

 

Kedves David,

 

Mint említettem nem áll módunkban rajzokat elfogadni a hátralékok rendezésének fejében. Elfogadunk csekket, banki átutalást és készpénzt. Kérem fizesse be az összeget ezen a héten, hogy elkerülje a további kamatok hozzáadását.

 

Tisztelettel, Jane Gilles

 

Feladó: David Thorne

Dátum: 2008. Október 13. 15.17

Címzett: Jane Gilles

Téma: Re: Re: Re: Re: Kié ez a pók?

 

Megértem az álláspontjukat és feltétlenül befizetem az összeget ezen a héten, ha nem felejtem el. Miután Ön nem fogadta el a második rajzomat sem mint fizetség, kérem küldje azt vissza részemre minél előbb. Butaság volt azt feltételeznem, hogy elfogadnának ilyen értéktelen valamit, csak az idejét raboltam majd felértékeltem ilyen hatalmas összegre.

 

Üdvözlettel, David

 

Feladó: Jane Gilles

Dátum: 2008. Október 14. 11.18

Címzett: David Thorne

Téma: Re: Re: Re: Re: Re: Kié ez a pók?

 

Csatolmány <pok2.gif>

 

 

 

 

 

 

szerintünk: (5/5)
szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://thejatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr51884581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása